بر اساس کار مطالعاتی جامع در حوزه تجربه مشتری و صنعت بانکداری، 4 روند مهم قابل پیش بینی و البته حیاتی، در سال 2020 عبارت است از:

1. روند رو به افزایش صدای مشتری

اهمیت شنیدن، تحلیل و پاسخ به موقع به صدای مشتری از کانال‌های قابل دسترس، برای ایجاد تجربه بهتر، افزایش خواهد یافت.

 

2. تأثیر روزافزون هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی

هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به عنوان ابزارهای فناورانه مهم در 2020، در خلق تجربه مشتری بصورت خاص، تأثیر بسزایی خواهند داشت.

 

3. تعدد کانال‌های ارتباطی مشتریان

با توجه به رشد تکنولوژی و دسترسی در هر زمان و مکان به ابزارهای ارتباطی، تعداد کانال‌های تعاملی و ارتباطی مشتریان رو به افزایش است.

 

4. سرمایه گذاری بیشتر در کانال‌های همه جانبه تجربه مشتری

جایگزینی متدولوژی Multichannel  با Omnichannel بطور گسترده‌ای در حال بررسی و  اجرا است.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مشتری ,تجربه ,کانال‌های ,روند ,تجربه مشتری ,ارتباطی مشتریان ,یادگیری ماشینی ,صدای مشتری ,حوزه تجربه ,حوزه تجربه مشتری
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Detective یادو خاطره شهدا انرژی بالا Nick خدمات شهری کمالشهر بازی های play station 4 ویپ ایران Robert